
Dealer BMW Premium Arena Kalisz.
Jeżeli cechuje Cię wytrwałe dążenie do celu, troskę o Klienta łączysz z motywacją do osiągania jak najlepszych wyników, mamy dla Ciebie idealną pracę.
Jesteśmy Autoryzowanym Dealerem BMW, który obecnie do swojego Zespołu poszukuje osoby na stanowisko:
ADMINISTRATOR/-KA SPRZEDAŻY.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Kompleksowa obsługa administracyjna procesów sprzedaży samochodów nowych i używanych,
- Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji sprzedażowej (zamówienia, faktury, protokoły wydania pojazdu),
- Dbałość o poprawność i kompletność dokumentacji zgodnie ze standardami BMW,
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach sprzedażowych (DMS, IVS-r, eVA),
- Koordynacja procesu rejestracji pojazdów,
- Wsparcie doradców ds. sprzedaży w bieżącej pracy operacyjnej,
- Monitorowanie terminów realizacji zamówień i wydań pojazdów,
- Współpraca z innymi działami salonu.

Oczekiwania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku administracyjnym (mile widziane w branży motoryzacyjnej lub sprzedaży),
- Doświadczenie w pracy z systemami sprzedażowymi/DMS (mile widziana znajomość systemów: DMS, IVS-r, eVA),
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność i terminowość,
- Umiejętność pracy z dokumentacją oraz danymi liczbowymi,
- Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),
- Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność.

Po objęciu stanowiska otrzymasz:
- Umowę o pracę od pierwszego miesiąca i stabilne warunki zatrudnienia,
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników (podstawa wraz z systemem premiowym),
- Przyjazną atmosferę i wysokie standardy pracy,
- Elastyczny system benefitów, w ramach którego otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego,
- Ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach,
- Preferencyjne warunki zakupu produktów oferowanych przez Grupę Bednarek,
- Szkolenia oraz możliwości rozwoju zawodowego,
- Możliwość spełnienia ambicji zawodowych w renomowanej firmie, której produkty cieszą się renomą na całym świecie.
CHCESZ WSPÓLNIE Z NAMI DOSTARCZAĆ RADOŚĆ KLIENTOM BMW I WYWOŁYWAĆ UŚMIECH NA ICH TWARZACH?
